vineri, 19 august 2016

Bilete de autocar de la Viotur!

    Este perioada vacanțelor deci este cel mai bun moment pentru a pleca departe de toti si toate!
    Desigur cu doi copii mici lucurile nu sunt asa de simple, dar mama mi-a promis ca are ea grija de cei mici ca sa putem pleca si noi macar cateva saptamani departe.
    Scumpa mea sotie a ales Anglia, nu am mai fost plecati de mult timp si acum vrea sa fuga cat mai departe, in plus a gasit Bilete autocar Romania Anglia prin Viotur, astfel ne vom putea reaminti de luna de miere.
    Atunci am mers tot cu autocarul admirand privelistile din jurul nostru si abia asteptand sa ajungem la hotel. Acum lumea a evoluat, a aparut firma Viotur care ofera transport de calitate la preturi foarte mici.
    M-ar interesa si ofertele de Transport persoane Germania cu Viotur dar nu sunt sigura daca ea va fi de acord sa vizitam Germania. Este o tara foarte frumoasa si cu siguranta ne-am gasi cum sa pierdem timpul, dar ea vrea in Anglia. 
    Deja s-a uitat la preturile biletelor si a decis ca se potrivesc cu bugetul nostru, eu am facut cautari cu privire la programul de Plecari microbuz Romania – Germania, ambele destinatii sunt foarte atractive.
    Este asa de greu sa alegi o destinatie atunci can firma cu care pleci are preturi atat de mici, adica daca la restul puteai spune asta are preturi prea mari mai bine merg in, aici preturile sunt foarte accesibile. 
    In plus cei de la firma ne pot lasa direct la hotel deci ne putem odihni imediat dupa sosirea in noua tara si a doua zi sa plecam cu forte proaspete in vizita.

    Voi ce parere aveti despre cele doua destinatii? care dintre ele va atrage cel mai mult? 
    Cei de la Viotur se vor asigura ca ajungem in siguranta la destinatie si fix in timpul programat. De asemenea atunci cand ne decidem sa ne intoarcem putem face comanda direct online pentru a nu mai pierde timpul in cautarea unui sediu de al lor. Desigur acest lucru este valabil si atunci cand plecam din tara, cel putin trebuie facuta o programare pentru a fi siguri ca mai gasim locuri. 


3 comentarii:

  1. Au oferte extraordinar de bune, daca pana acum optam pentru servicii de rent a car Bucuresti de astazi optez pentru autocar.

    RăspundețiȘtergere
  2. O firma excelenta, am calatorit de cateva ori si am doar cuvinte de lauda, lafel si pentru cei de la www.zgr.ro ... Sunt doua firme de transport de la adresa la adresa ce ofera conditii excelente

    RăspundețiȘtergere
  3. O firma excelenta, am calatorit de cateva ori si am doar cuvinte de lauda, lafel si pentru cei de la https://zgr.ro ... Sunt doua firme de transport de la adresa la adresa ce ofera conditii excelente

    RăspundețiȘtergere