miercuri, 15 iunie 2016

Am ajuns in Otopeni. Ce facem?

Doamne de cate ori nu mi-am imaginat acest moment? Mai sunt 3 zile si voi imbraca aceasta frumoasa rochie de mireasa... Toti cei dragi vor fi alaturi de mine si ma voi putea simti iubita... Asta pana...
”Aloo... Am ajuns in Otopeni... Acum ce facem?” ... Ups!! Cu toate pregatirile de nunta am uitat complet de rudele care veneau din strainatate! Sa intru in pamant si altceva nimic. Cine sa mearga dupa ele? Singura masina era luata de sotul meu ca sa vorbeasca cu preotul si sa verifice inca o data florile pentru nunta.
Am raspuns doar ca ii caut in 10 minute si am inceput sa caut o solutie pe internet... Urmatorul tren era peste 3 ore, autocare nu am gasit, era ca si cum nu exista Transport aeroport otopeni care sa ajunga pana in Craiova. Nu imi venea sa cred ca uitasem de asta si ca acum nu mai avea nicio scapare. 
Un anunt insa cu Inchirieri masini otopeni mi-a atras atentia si nu m-am putut opri din a nu da click pe el. Astfel am descoperit solutia la problema noastra. I-am contactat pe ai mei si i-am pus sa intre in contact cu firma si asa isi doreau ei o masina pe care sa o conduca pe perioada in care stateau in tara. Acum nu mai aveam motive de ingrijorare stiam ca in cateva ore rudele mele vor ajunge acasa si vor fi mai fericite ca oricand.

Pe deasupra rezolvasem si problema masinilor din ziua nuntii. Nu imi trecuse nici macar o data prin minte ca exista firme care sa se ocupe cu inchirierea de masini. Credeam ca acstea sunt doar in filme sau ca te costa o suma enorma de bani. Bine s-ar putea sa existe si firme care cer miliarde pentru o masina inchiriata, dar nu este vorba de aceasta.

Un comentariu:

  1. In Henri Coanda cea mai buna alternativa o reprezinta companiile de inchirieri auto Otopeni au intotdeauna oferte speciale pentru fiecare buget.

    RăspundețiȘtergere